میز کانتر تاجدار

میز کانتر تاجدار به عنوان بخشی از تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این میزها گاهی برای تبلیغات و گاهی برای اطلاع رسانی به کار می روند. در هر صورت می توانند برای فضای نمایشگاهی و تبلیغات گزینه بسیار مناسبی باشند. میز کانتر تاجدار را با نام های دیگری مثل میز کانتر سمپلینگ، میز کانتر پروموشن و میز کانتر PVC نیز می شناسند.

میز کانتر تاجدار چیست و برای چه اموری مورد استفاده قرار می گیرد؟

واقعیت امر این است که افراد با الگوهای بصری ارتباط بیشتری برقرار می کنند. از این رو بسیاری از افراد زمانی که می خواهند تبلیغات موثری داشته باشند،  به سراغ الگوهای بصری می روند. تصاویر گرافیکی بخشی از الگوهای بصری هستند که می توانند تاثیر بسیاری بر روی مخاطب شما بگذارند. تجربه نشان داده الگوهای بصری برای تبلیغات سایر موارد بازدارنده نیز گزینه مناسبی هستند. به عنوان مثال افرادی که نکشیدن سیگار را تبلیغ می کنند، باید از تبلیغات بصری کمک بگیرند. بیشتر مردم چیزهایی را که می شنوند یا همچنین مواردی را که می خوانند، سریع فراموش می کنند. این در حالی است که تبلیغات بصری به شدت بر روی ذهن مخاطب باقی می مانند و تاثیر به مراتب بیشتری نیز دارند.

میز کانتر تاجدار

مشخصات میز کانتر تاجدار

میز کانتر تاجدار یک سازه بسیار خاص برای تبلیغات، نمایشگاه و… می باشد. این میزها برای تبلیغات گزینه مناسبی هستند. چنین میزهایی می توانند برای نگهداری و ذخیره سازی بروشور، کاتالوگ و… مورد استفاده قرار بگیرند. با این نوع ذخیره سازی، دسترسی شما به کاتالوگ و بروشور راحت تر خواهد شد.این میزها معمولاً دارای فضای قفسه بندی شده هستند. بنابراین به شکل مناسبی می توانند برای نگهداری برخی وسایل گزینه ای ایده آل باشند. میز کانتر تاجدار برای سمپلینگ گزینه مناسبی است. به همین خاطر آن را با نام میز کانتر سمپلینگ نیز می شناسند.

میز کانتر تاجدار یک ابزار قدرتمند برای ارتباط گیری با مخاطب می باشد. با این نوع میز می توانید اطلاعات خود را به مشتریان ارائه دهید، سمپلینگ ارائه کنید و در مسیر پروموشن کالا و خدمات گام بردارید. این میز کانترها وزن کمی دارند. بنابراین به راحتی به نقاط مختلف حمل و جا به جا می شوند. میز کانتر تاجدار از پی وی سی ساخته شده است. به همین خاطر وزن کمی را به خود اختصاص می دهد. علیرغم وزن سبک و ایده آل، این نوع میزها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند حدود 30 کیلوگرم بار را به خوبی تحمل کنند.

چاپ میز کانتر تاجدار

 چاپ میز کانتر تاجدار بخش قابل توجهی از تبلیغات به حساب می آید. شما می توانید این چاپ را در نوع لمینت براق یا مات انجام دهید. در واقع هر چه قدر شما زمان بیشتری به طراحی میز کانتر اختصاص دهید، به همان نسبت تاثیر بیشتری بر روی مخاطب خود خواهید داشت. چاپ میز کانتر تاجدار باید با دقت و تمرکز انجام شود. این چاپ باید هم از نظر خلاقیت و هم از نظر کیفیت در وضعیت مناسبی قرار داشته باشد.

چاپ میز کانتر

خرید میز کانتر تاجدار در ابعاد مختلفی انجام می شود. این کانترها با توجه به نوع کار و محصولات به صورت یک نفره یا دونفره عرضه می شوند. میز کانتر یک نفره با ابعاد 80*90*40 و نمونه کانترهای دونفره نیز با ابعاد 130*90*40 طراحی می شوند. جالب است بدانید میزهای کانتر یک نفره تنها 12 کیلوگرم و میزهای دونفره 19 کیلوگرم وزن دارند. چون تنها در این صورت می تواند پاسخ گوی نیازهای شما باشد. این نوع میزها قابلیت حمل با کیف مناسب را دارند. این کیف ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان حمل و نقل آسان بدون ضرب دیدگی را فراهم می کنند.

قیمت میز کانتر پروموشن

قیمت میز کانتر تاجدار از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید مورد توجه قرار بگیرد. همان طور که گفتیم فروش میز کانتر تاجدار با ابعاد مختلف انجام می شود و این مسئله بر روی قیمت میز کانتر نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

برای خرید میز کانتر پروموشن چندین ویژگی مهم را مدنظر قرار دهید:

  • اول اینک ابعاد و بزرگی میز کانتر PVC را با توجه به محیطی که دارید، انتخاب کنید.
  • دوم اینکه از استقامت و دوام میزهای کانتر مطمئن شوید.
  • بنر تبلیغاتی شما برای میز کانتر باید با دقت و تمرکز انتخاب شود. در غیر این صورت گیرایی چندانی بر روی مخاطب نخواهد داشت.

کاربرد میز کانتر سمپلینگ

پیشخوان های تبلیغاتی برای استفاده در فضای داخلی طراحی شده اند تا به عنوان یک نقطه استقبال دوستانه از مشتریان و بازدیدکنندگان شما باشند و همچنین باعث بیشتر دیده شدن محصول شما شوند. این غرفه های تبلیغاتی کوچک اما بسیار موثر راهی عالی برای جلب توجه و متمایز شدن از رقبای دیگر هستند.

گرافیک چاپ پیشخوان تبلیغاتی

چاپ گرافیکی سفارشی روی قاب پیشخوان نمایشگاهی ثابت می‌شود و ممکن است برای همه استفاده‌های بعدی در آنجا باقی بماند. در عین حال، چاپ ها به راحتی قابل تغییر هستند و بسته به استفاده مورد نظر شما، متفاوت خواهند بود. تصاویر بر روی پارچه الاستیک پی وی سی 215 گرم بر متر مربع چاپ شده و با رنگ های زنده و ماندگار طراحی می شوند.