استند پاپ آپ

استند پاپ آپ یک اصطلاح پرکاربرد در صنعت نمایشگاه و تبلیغات است. حال باید دید در واقع استند پاپ آپ چیست؟ چرا بیشتر تبلیغات و نمایشگاه ها به آن نیاز دارند؟ کدام پایه پاپ آپ برای کسب و کار ما مناسب است؟ با خواندن این مقاله می توانید اطلاعات کافی در مورد استند پاپ آپ به دست آورید و مدل مناسبی از آن را برای کسب و کار انتخاب کنید.

استند پاپ آپ چیست؟

استند پاپ آپ نوعی نمایشگر است که از ساختار قاب پاپ آپ و پانل های گرافیکی PVC که به قاب متصل می شوند ساخته شده است و برای ایجاد پس زمینه های چشم نواز و حرفه ای در رویدادها، نمایشگاه ها و نمایش ها ایده آل می باشد. بسیاری از افراد این استندها را با پایه بنر اشتباه می گیرند.

بنرها نمایشگرهای کوچکتر و سبک وزنی هستند که اغلب دارای یک سیستم گرافیکی جمع شونده می باشند.

خرید پاپ آپ نمایشگاهی

پاپ آپ ها دارای یک قاب بسیار بزرگتر هستند و الگوهای گرافیکی به صورت دستی برای ایجاد پس زمینه گسترده و یکپارچه به آن اضافه می شوند.

چرا از استندهای پاپ آپ استفاده کنیم؟

استندهای پاپ آپ به راحتی جمع می شوند و برای پس زمینه های کاملاً مارک دار گزینه ای مقرون به صرفه هستند. اگر چه ممکن است پاپ آپ ها بیشتر از بنرها هزینه داشته باشند، اما بدون نیاز به جایگزینی گرافیک، سال ها دوام خواهند آورد. این مسئله قیمت استند پاپ آپ را اقتصادی می کند.

برای به روزرسانی گرافیک خود با پیام های جدید، فقط باید گرافیک جایگزین خریداری شود. در چنین حالتی شما برای استفاده از استند پاپ آپ تبلیغاتی نیازی به پرداخت هزینه بالا ندارید.

بسیاری از افراد زمانی که به شکل ظاهری و ابعاد استند پاپ آپ نگاه می کنند، چنین تصوری دارند که این نوع نمایشگرها قابلیت حمل ندارند، اما در واقع نمایشگرهای پاپ آپ به لطف ساختار قاب مشبک که مانند یک قاب کنسرتینا فرو می ریزد، بسیار قابل حمل هستند. قاب و گرافیک پی وی سی برای حمل و نقل ایمن و آسان، به خوبی در جعبه چرخ دار (که در گزینه های بسته بندی موجود است) قرار می گیرند.

اندازه های پایه پاپ آپ

پایه های پاپ آپ کلاسیک در اندازه های مختلف منحنی و مستقیم عرضه می شوند:

اندازه های قاب پایه پاپ آپ به ساختار آن ها مربوط می شود. به عنوان مثال، پایه نمایشگر پاپ آپ 3×3 نشان می دهد که این استند سه شبکه عرض و سه شبکه ارتفاع دارد. این مقیاس معادل 2.7 متر عرض در 2.2 متر ارتفاع است.

نحوه مونتاژ پایه پاپ آپ

مونتاژ پایه های پاپ آپ فوق العاده آسان است. راه اندازی آن با دو نفر کمتر از پنج دقیقه و با یک نفر کمتر از ده دقیقه طول می کشد.

عوامل مهم در خرید پاپ آپ

اکنون که می‌دانید مونتاژ پایه‌های استند پاپ ‌آپ چقدر آسان است، قبل از خرید پاپ ‌آپ خود، عوامل دیگر را نیز در نظر بگیرید:

استند پاپ آپ تبلیغاتی

– شکل پایه ای را انتخاب کنید که به بهترین شکل ممکن با فضایی که دارید تناسب داشته باشد. پاپ آپ کرو(منحنی)، پاپ آپ فلت(تخت) و… می توانند با توجه به ابعاد و فضای اختیاری شما گزینه مناسبی باشند.

شما می توانید از پایه های استند پاپ آپ برای ایجاد یک دیوار پس زمینه مستقیم یا منحنی استفاده کنید.

اگر فضای کمی دارید، پاپ آپ فلت(تخت) به عنوان پس زمینه بسیار مناسب است، زیرا می تواند همسطح روی دیوار بنشیند – یا می تواند یک پس زمینه صاف برای عکاسی در هنگام اهدای جوایز ایجاد کند.

پاپ آپ کرو(منحنی) کمی به سمت داخل انحنا می یابد – معمولاً در تبلیغات و نمایشگاه ها برای نمایش پیام ها و آثار هنری سفارشی شما استفاده می شوند. بنابراین استند پاپ آپ نمایشگاهی را می توان در مدل منحنی نیز استفاده کرد.

کیت استند پاپ آپ

همه پاپ آپ ها یک کیت کامل برای انتخاب دارند. بسته‌های کیت کامل شامل قاب استاندارد، مجموعه گرافیکی و موارد اضافی زیر است: دو چراغ برای اتصال به بالای قاب برای روشن‌تر کردن صفحه نمایش شما، یک جعبه چرخدار برای حمل و نقل و ذخیره‌سازی ایمن – و یک پوشش گرافیکی / صفحه پیشخوان برای تبدیل کیس شما به پیشخوان رویداد تبلیغاتی

استند پاپ آپ

چگونه از استند خود مراقبت کنیم؟

اگر استند پاپ آپ به طور ایمن ذخیره یا حمل نشود، پانل های گرافیکی آن ممکن است آسیب ببینند. هنگام بسته ‌بندی، مطمئن شوید که پانل‌ های گرافیکی طوری که طرف چاپ آن ها رو به بیرون باشد رول شده و در یک کیس نگهداری می‌ شوند.

پانل های گرافیکی PVC را می توان با یک پارچه مرطوب تمیز کرد تا هرگونه رد یا کثیفی که ممکن است در هنگام نمایش پایه شما بر روی آن به وجود آمده باشد، پاک شود. سعی کنید از آب صابون برای آن لکه های سخت استفاده کنید.

ممکن است بعد از چاپ پاپ آپ نیاز به جایگزینی گزینه های گرافیکی داشته باشید. اگر می خواهید پیام های بازاریابی خود را به روز کنید، می توانید پانل های گرافیکی جایگزین را به طور جداگانه بدون نیاز به قاب جدید خریداری کنید. قاب موجود شما می تواند سال ها بدون تعویض استفاده شود.

فواید خرید استند پاپ آپ

مزیت بهره مندی از فروش استند پاپ آپ، اندازه نمایشگر و تاثیر شگفت انگیز آن بر روی مخاطب غیر قابل انکار است.

پایه های استند پاپ آپ بهترین پایه قابل حمل با فرمت بزرگ هستند. آن ها به دلیل توانایی حمل و نقل در هر خودرویی جا می گیرند. ضمن اینکه توسط هر فرد آماتور یا بدون ابزار و آموزش راه اندازی می شوند، به همین خاطر صنعت بادوام مورد علاقه بازاریابان هستند.

منطقه گرافیکی پاپ آپ بزرگ یک صفحه نمایش تبلیغاتی چشمگیر ایجاد می کند و بهترین شانس را برای جذب مشتریان به وجود می آورید.

شما می‌ توانید هر طرحی را روی پایه‌ های بازشو چاپ کنید، فقط کافی است چاپ پاپ آپ در بهترین کیفیت و استاندارد انجام شود. این چاپ باید در برابر پارگی و خش مقاومت قابل توجهی داشته باشد.

قیمت استند پاپ آپ

سیستم های پاپ آپ نزدیک به 30 سال است که در دسترس هستند و همه بر اساس یک اصل اساسی کار می کنند، متشکل از یک قاب مغناطیسی قابل گسترش که پوششی یکپارچه از الگوهای گرافیکی را نگه می دارند. این نگهداری با استفاده از ترکیب میله های مغناطیسی و قلاب هایی که گرافیک را به قاب متصل می کنند، انجام می شود.

پاپ آپ ها همیشه کیت های قابل حمل محبوب و مقرون به صرفه بوده اند، زیرا بسیار سبک وزن هستند و برای ارائه یک صفحه نمایش بزرگ کامل مناسب می باشند. به همین دلیل است که آن ها مدت زیادی دوام آورده اند.

خرید پاپ آپ نمایشگاهی

سایز پاپ آپ نمایشگاهی در اندازه های مختلف طراحی می شود. شما می توانید با توجه به حساسیت کاری خود از سایز مناسب برای راه اندازی نمایشگاه استفاده کنید. توجه داشته باشید سایز پاپ آپ نمایشگاهی می تواند نظر مخاطب شما را جلب کند. بنابراین در هنگام خرید پاپ آپ نمایشگاهی آن را مدنظر قرار دهید.

سایز پاپ آپ نمایشگاهی در اندازه های 3×1، 3×2، 3×3، 3×4 و 3×5 ارائه می شوند.

کاربرد استند پاپ آپ

استند پاپ آپ ها معمولا برای نمایش های موقت مانند نمایشگاه ها، سمینارها، معرفی محصولات و نمایش های جاده ای خریداری می شوند. در نتیجه، معمولاً توسط کارکنانی که نمایشگر را مدیریت می کنند، مونتاژ می شوند، بنابراین مونتاژ آن ها باید بسیار آسان باشد، مونتاژ و آماده سازی استند پاپ آپ به گونه ای انجام می شود که لوازم آن بدون درز و شکاف و اتصال به نظر برسند. این مسئله در جلب و نظر مشتری اهمیت بسیاری دارد.

طراحی غرفه نمایشگاه پاپ آپ ممکن است با بنرهای پارچه ای یا پی وی سی انجام شود. فریم های این اتصال از آلومینیوم سبک وزن ساخته شده اند و به سادگی به سمت بالا کشیده شده و به سمت پایین جمع می شوند و نصب سرعتی و ساده ای دارند.

این پایه های نمایش دارای بنرهای قابل تعویض هستند که یک پایه نمایشگر مقرون به صرفه و طولانی مدت را برای شما فراهم می کنند. از آنجایی که بنرها از پارچه تولید می شوند، نگهداری و حمل و نقل آن ها نیز آسان تر است.

فروش پاپ آپ

غرفه های نمایشگاه پاپ آپ سبک وزن بوده و حمل و نقل آن آسان است. ما پایه های استند پاپ آپ خود را با یک کیف حمل چرخدار طراحی کرده ایم که به شما کمک می کند تا پایه استند پاپ آپ خود را با خیال راحت حمل و نگهداری کنید. فقط آن ها را از قاب بیرون بیاورید، قاب را گسترش دهید و بنرهای پارچه ای را بچسبانید و تمام، شما به همین راحتی صفحه نمایش خود را به نمایش می گذارید.

قلاب ‌هایی که گرافیک را به بالای قاب متصل می‌کنند، باید امکان تنظیم را برای جابجایی گرافیک در جای خود فراهم کنند. این موضوع برای اتصال عالی مدنظر قرار می گیرد. تا این قلاب ها و “پاپ” هایی که به آن ها متصل می شوند، در عمقی قرار دارند که این کار را آسان می کند. با این حال، نقطه ضعف این است که گیره ضخیم تر ممکن است به قسمت بالای گرافیک اجازه دهد به سمت جلو خم شود و آن را در بالا پیچ خورده کند.