استند رول آپ

از گذشته تاکنون مجموعه و کسب‌وکارهای مختلف برای دیده شدن محصولات تولیدی خود و یا معرفی خدمات ارائه شده توسط شرکت خود، از روش‌های مختلف تبلیغاتی استفاده می‌کنند. روش‌های تبلیغاتی بسیار زیادی برای تبلیغ و معرفی یک محصول و یا خدمات وجود دارد که صاحبان کسب و کارها می‌توانند از آن استفاده کنند. یکی از پرکاربردترین و مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی استفاده از استند رول آپ است. استفاده از استند رول آپ، باعث دیده شدن و معرفی محصولات مورد نظر شرکت‌ها به افراد بیشتری شود و مخاطبان آن شرکت و مجموعه را به طرز چشم‌گیری افزایش دهد. برای آشنایی بیشتر با انواع رول آپ‌ها و ساختار آنها در این مقاله با ما همراه باشید.

استند رول آپ چیست؟

استند رول آپ‌های تبلیغاتی یکی از کاربردی‌ترین استندهای تبلیغاتی هستند که با نام رول آپ‌های تبلیغاتی نیز شناخته می‌شوند. این استندها از یک سازه آلومینیومی بسیار مستحکم ساخته شده‌اند که صفحه مورد نظر تبلیغاتی در داخل این سازه آلومینیومی قرار می‌گیرد. چاپ بسیار زیبا و باکیفیت در این نوع از استندهای رول آپ‌ و یا به عبارتی رول آپ تبلیغاتی باعث می‌شود تا محصول مورد نظرِ تبلیغ شده، زیبایی خاصی داشته باشد و مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

کارایی استند رول آپ‌ها

استندهای رول آپ می‌توانند در هر مکان و فضایی قرار داده شوند. استندهای رول آپ تبلیغاتی اغلب در محیط‌هایی مانند نمایشگاه‌ها و فضای سربسته قرار داده می‌شوند. حمل و نقل بسیار آسان آنها باعث شده تا بسیاری از افراد، این نوع از استندها را برای تبلیغ کسب و کار خود در نظر بگیرند. مزیتی بسیار بزرگی که این نوع از استندها دارند این است که چاپ مورد نظر در قسمت پایین استند جمع می‌شود و در نهایت با قرار گرفتن در یک کیف دستی برزنتی قابل حمل می‌شود. سبک و قابل حمل بودن این نوع از استند رول آپ‌ها باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها این روش را برای تبلیغات خود برگزینند. مزیت دیگر سازه رول آپ، سرعت نصب و جمع‌آوری آن است. زمان لازم برای نصب و جمع‌آوری این استند پرتابل، حدود یک دقیقه است.

چاپ استند رول آپ

چاپ استندهای رول آپ معمولاً از جنس سولیت یا پلات با روکش لمینت است. چاپ استندهای رول آپ را به راحتی و به دفعات زیاد می‌توان تعویض کرد. یکی از مزایای استندهای رول آپ جمع شدن چاپ داخل استند است که برای محافظت چاپ و حمل و نقل آسان این استند پرکاربرد است.

قیمت استند رول آپ

قیمت رول آپ به تناسب کیفیت و دوام آن، بسیار مقرون به صرفه است. رول آپ نمایشگاهی به دو صورت ثابت و رول آپ گردان در بازار موجود است. قیمت رول آپ نمایشگاهی گردان نسبت به رول آپ با پایه ثابت بالاتر است. در این نوع از استندهای رول آپ، متریال چاپ شده، به دور مغزی استوانه‌ای شکلی پیچیده می‌شود، لذا در زمان حمل، متریال چاپ شده توسط بدنه سازه احاطه می‌شود و محفوظ می‌ماند. این سازه‌ها نیز دارای یک کیف مناسب حمل و مقاوم می‌باشند که جابه‌جایی محصول را بسیار آسان می‌کند.

پایه استند تبلیغاتی

انواع سایز رول آپ

استندهای رول آپ در انواع و سایزهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند. ابعاد استاندارد سازه رول آپ ۲۰۰×۸۵ سانتی‌متر است. اما بنا به نیاز می‌توان انواع رول آپ عریض نیز تولید کرد. استند رول آپ را می‌توان در عرض‌های مختلفی از ۵۰ سانتی‌متر تا ۳ متر تولید کرد و ارتفاع آن هم تا ۲ متر قابل ارائه است. به طور کلی سایزهای متعارف استندهای رول آپ 160×60، 200×85، 200×100، 200×120، 200×200 سانتی‌متر است.

اندازه‌های مختلف استند رول آپ‌ها

شرکت‌ها و مجموعه‌های بسیار زیادی، خدمات فروش استند رول آپ را انجام می‌دهند و مجموعه‌ها و کسب و کارها می‌توانند با مراجعه به آنها استند مورد نظر خود را سفارش داده و آن را تهیه کنند. چنانچه افراد و صاحبان کسب و کارها، قصد تبلیغ محصولات تولیدی خود و یا خدمات ارائه داده شده توسط شرکت خود را داشته باشند، برای تأثیر گذاشتن تبلیغات خود می‌توانند استندهای رول آپ نمایشگاهی را به شرکت‌های تأمین‌کننده این استندها سفارش داده و استند مورد نظر خود را در طرح و رنگ و همچنین اندازه معین تحویل بگیرند و آن را در فضای مورد نظر خود قرار دهند.

چنانچه مجموعه و کسب و کاری برای تبلیغ محصول و یا خدمات خود قصد خرید استند رول آپ نمایشگاهی را داشته باشد، می‌تواند به فروشگاه پرتابل استند که یکی از معتبرترین فروشگاه‌های ارائه‌دهنده انواع استندهای تبلیغاتی است، مراجعه کرده و استند مورد نظر خود را تهیه کند.